maandag 26 april 2010

ok, het is nu wel duidelijk dus !!!!!

ze (de puppies dus) wilden er dus echt uit !!! (uit de werpkist dan)
toen ik deze morgen beneden kwam zat er één black/tan meissie heel uitdagend maar och zo onschuldig naar mij te staren op de mat vóór !!!
de werpkist met zo'n blik van : "hier ben ik nu vrouwtje, helemaal alleen d'r uit geraakt en hier hoor ik thuis !!! ;-))

ik had gisteren al tegen manlief gezegd ; "één dezer dagen moeten we ze echt de speelruimte gaan bijgeven, het wordt een beetje krap voor ze"...
En ondanks het feit dat de instap naar de kist was verhoogd met een extra plank had ik toch zo mijn twijfels of ze er via de doodligranden niet zouden uit geraken...
Manlief echter vond het nog te vroeg en vond ze
'nog zo klein' om al in zo'n grote ruimte rond te huppelen !!! ja,tarara....
dat had ie gedacht !!! ;-))klein maar dapper dus, en hééééél beweeglijk, alert en lenig !!!
Dat moest ie dus deze morgen tot zijn grote verwondering toegeven !
en dus hebben we de voorkant maar open gemaakt en kunnen ze nu lekker ravotten in de extra speelruimte die ze erbij hebben gekregen !!!
en dat lieten ze zich geen twee keer zeggen;-))eind vd week wellicht gaan we nog houtkrullen halen voor op de vloer, dan wordt het helemaal feest !!!

Zie ze eens genieten !!!




Geen opmerkingen: