zaterdag 27 maart 2010

Esha, ondertussen 8 weekjes zwanger...

Ja, het echte aftellen is dan nu begonnen !!!! ons dametje is nu ruim 8 weken drachtig en zo langzamerhand begint de spanning hier aardig op te lopen...Zal het allemaal wel goed gaan, hoeveel pupjes krijgt Esha dit keer, wanneer precies gaat ze bevallen... ??? Voorlopig kunnen we echter niks meer doen dan geduldig ! ;-)) afwachten .. Wij zijn er in ieder geval helemaal klaar voor, nu Esha nog !

ondertussen luisteren we nog even naar hoe zij deze laatste loodjes ervaart...

goeiemorgen iedereen !

Ik krijg hier van vrouwtje nog even de kans om jullie te laten weten hoe het ondertussen met mij en mijn puppies gaat....
We zitten ondertussen in de 8ste week van mijn zwangerschap en ik moet bekennen, het begint zo stilaan wel door te wegen, letterlijk en figuurlijk dan !!!

Tot nu toe heb ik genoten van alle extra aandacht, het lekkere extra eten enz. en dat doe ik natuurlijk nog steeds maar mijn lijfje wil stilaan niet zo goed meer mee .... Die kleine rakkers in mijn buik laten zich steeds uitdrukkelijker voelen, ze zwemmen heen en weer en plonzen dat het een lieve lust is ! Uiteraard een teken van gezondheid maar het voelt wel allemaal niet zo lekker ... Anderzijds laten ze op dergelijke manier natuurlijk wel duidelijk merken dat zij zich daar wel heel comfortabel voelen !

Gelukkig hebben de baasjes hier wel een beetje medelijden met mij want ze verwennen echt wel ! ik wordt nogal in de watten gelegd... Speciaal voor mij voorzien ze altijd wel iet extra bij het menu en dat wordt natuurlijk in dank aanvaard ! zo kreeg ik deze week al een lekker eitje bij mijn brokken, een beetje erwtjes en worteltjes en 's morgens enkele schijfjes banaan en een sneetje droog brood erbij. Ik krijg nu ook drie keer per dag te eten want de porties worden anders te groot ! Aan de omvang van mijn buikje is in ieder geval duidelijk
te zien dat ik geen klachten heb over de keuken... Gevolg van al dat lekkere eten en die grotere porties is natuurlijk wel dat ik er wat vaker uit
moet voor de dagelijkse behoeftes ! maar ook daarbij komen ze me tegemoet want we maken nu enkel nog kleine 'ommetjes' en da's wat mij betreft zeker wel gekomen !

Wat ik ook zalig vind is dat ze hier tegenwoordig heel vaak over m'n zwangere buikje wrijven.Ik ga d'r dan altijd lekker voor liggen en geniet van dat fijne contact.
en het lijkt wel of mijn schoppertjes daarbinnen het ook wel aangenaam vinden want ze worden meestal ook rustiger nadien...

En dan is er nog nieuws ! deze week hebben ze hier namelijk mijn "kraamkamer" in orde gebracht ! een heel gedoe hoor want alle spulletjes moesten weer naar beneden en uit de garage worden gehaald, alles werd netjes afgewassen en moest opnieuw mooi in mekaar gezet worden ... Mijn werpkist staat er dus weer, de lamp er boven hangt klaar, er ligt weer
een zacht vetbed op de bodem en ook nog ééntje voor de kist en eromheen staat weer een puppie-ren voor als straks mijn kleine ukkies gaan rondcrossen....
Vrouwtje heeft er enkele foto's van gemaakt zodat jullie een idee krijgen ...Dit wordt dus voor de eerstvolgende weekjes een beetje mijn nieuwe plekje.. Ondertussen slaap ik er ook al enkele nachtjes
zodat ik weer helemaal kan wennen. Niet dat dat nog echt nodig is hoor, ik voel me d'r helemaal thuis en straks wordt dit ook de eerste nieuwe woonst voor mijn babies !!!

Zo, ik ben weer uitverteld... Hoop dat jullie opnieuw een beetje hebben genoten van mijn verhaaltje ! Ben zelf benieuwd of ik er nog toe kom om volgende week nog een "update" te geven... Maar geen nood hoor ; mocht ik al bevallen zijn dan neemt vrouwtje hier met plezier die taak op zich, daar ben ik zeker van !

Ik ga nu nog een beetje rusten want van al dat vertellen wordt je best wel moe hoor !
Luie poot van jullie Esha en de "schoppertjes" zwaaien ook even !





Geen opmerkingen: