Posts tonen met het label Mei 2014. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Mei 2014. Alle posts tonen

donderdag 29 mei 2014

update !!!

Afgelopen maandag (26 mei 2014) is Boyca bevallen van 5 super schattige, gezonde puppies !

Twee blonde reutjes en 3 zwart/blonde teefjes worden voortaan door hun mama, oma Layca en de baasjes heerlijk verwend ! ze hebben allemaal al een toekomstig baasje gevonden en gaan de komende weken genieten van alle aandacht en verwennerij ;-)

Een hele dikke proficiat aan de trotse ouders, oma Layca en natuurlijk baasjes Ton en Nelleke !
Geniet van die mooie wondertjes en vergeet zeker niet op tijd en stond enkele leuke foto's en updates met ons te delen.....